012 2383 3868
Tiếng Việt
Homepage Solutions Services
Service industries make up the third largest sector of the global economy. Unique in the fact that no tangible goods are produced, these industries rely heavily on the quality of customer service they provide to succeed and differentiate themselves within the marketplace.
Constantly faced with increasing costs, it is important for service providers to focus on ways in which to improve their ability to better serve customers, streamline processes and ensure efficient operations in order for their business to remain both competitive and profitable.
Even considering the wide variety of services offered and customers served, businesses in the services industry have similar data collection needs. From direct activities at the point of sale, to tracking goods and services rendered, it is important that service companies operate at peak efficiency to provide the high level of service that their customers demand. Often too, in addition to tracking progress, materials, and services performed, it is important to manage information directly related to the individual customer. Customer preferences, special requests and records of their past activities often need to be collected and maintained to facilitate current orders and to anticipate future business. Bar code scanning can provide the means to make data collection and maintenance, fast, easy and accurate.
Trade in services
Dịch vụ thương mại cung cấp một loạt các dịch vụ hoặc một người tiêu dùng cá nhân hoặc một doanh nghiệp, và việc sử dụng các công nghệ quét mã vạch có thể làm tăng hiệu quả và tính chính xác của hoạt động hàng ngày của họ. Như dịch vụ và sự hài lòng của khách hàng là quan trọng cho sự thành công của bất kỳ dịch vụ dựng hình kinh doanh, nó là quan trọng là tất cả các điểm tương tác của khách hàng được thực hiện một cách chính xác và nhanh chóng để đảm bảo sự hài lòng của khách hàng có thể dẫn đến..
The software automatically sends a message
Gói sản phẩm mới giúp quý khách luôn được cập nhật thông tin nóng hổi tại mọi nơi, mọi lúc. Thật tiện lợi!
Features of Karaoke Management
 
Reception Department Management
Reception department in hotel have responsibility to receive the information on reservation of customers, inform booking information for customers, Check in, inform canceling reservation, print invoices for customer when they check out…,
Sauna, massage services management
Sauna Massage services do business on healthy caring services, including services as: sauna, massage, spa,… The customers use services at sauna massage services may be walk in customers in group, customer in hotel. So, the payment can be directly or pay with room rate and th system will transmit automatically to Reception department.
Restaurant Management Software
Phần Mềm Quản Lý Nhà Hàng là một trong những gói phần mềm quản lý kinh doanh chúng tôi cung cấp. Phần mềm này giúp các cửa hàng và chuỗi Nhà Hàng quản lý tốt hơn công việc kinh doanh của mình. Ứng dụng công nghệ thông tin vào quá trình quản lý nhằm nâng cao tính chính xác và nhanh chóng, tiện lợi hơn bằng quản lý theo sổ sách, giấy bút...
Shareholder management software
Đối với các công ty và doanh nghiệp có số lượng cổ đông (từ 100 người trở lên), việc quản lý tìm kiếm thống tin cổ đông, tính toán cổ tức của cổ đông, việc tính toán số lượng tối đa mà các cổ đông được mua, theo dõi lịch sử trao đổi, mua bán cổ phiếu một cách nhanh chóng và chính xác là một việc làm hết sức khó khăn. JSM sẽ trợ giúp đắc lực để bạn có thể giải quyết những khó khăn này...
Queuing systems and intelligent electronic sales
Queuing systems and smart electronic board navigation system is really needed anywhere for the management of the queue help the service user civilized mentality.
Queuing system automatically
Hệ thống xếp hàng tự động hay còn gọi là hệ thống xếp hàng điện tử ứng dụng công nghệ thông tin và tự động hóa là giải pháp hiệu quả, văn minh, giúp cho việc giao dịch giữa đơn vị và khách hàng diễn ra thuận tiện, nhanh chóng, công bằng, chính xác, tạo sự thoải mái, an tâm của khách hàng, thể hiện cung cách phục vụ hướng đến khách hàng của đơn vị.